Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2017

Dlaczego dziękuję Calvinowi Kleinowi


Po pewnych problemach technicznych, ale w końcu jest nowy post!

Stworzenie odpowiedniej galerii zdjęć dotyczących tych ubrań zajęło więcej czasu, niż myślałam. Można je podzielić na bardziej artystyczne - portretowe, które były robione w domowym studio oraz bardziej spontaniczne, zrobione przy okazji.
               
Bluza na początku urzekła mnie swoim materiałem - tak miękkim, że nikt nie byłby w stanie się mu  oprzeć. Na pewno też uroku dodaje jej krótki krój z dużym kapturem i szerokimi rękawami.
Czarno-biała, minimalistyczna bluza idealnie pasuje do panującej, dość chłodnej atmosfery.

Nie mogłam się też oprzeć pięknemu odcieniowi różu tej sukienki z dodatkiem brokatu.

Zwieńczeniem mojego ubioru stały się zakolanówki z marki Calvin Klein. Muszę z głębi serca przyznać, że są nadzwyczajnie ciepłe i szczerze je polecam. Dzięki nim dotrwałam do końca zwiedzania szwedzkiego miasteczka.

Ostatnio odkryłam nowego fotografa, a raczej nowy talent w przyjaciółce... Wkrótce zobaczycie wyniki tej współpracy...





























                                                              

























5 komentarzy:

  1. super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż jestem ciekawa tego materiału bluzy. Odcień tej spódnicy jest faktycznie przepiękny, kocham takie kolory. A najbardziej kocham podkolanowki. Mam na ich punkcie bzika! A te... skradły moje serce... och ile bym dala by je mieć ;) czekam na zdjęcia Twojego nowego fotografa haha :) przyjaciele naprawdę często się przydają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zakolanowki bylo z "Tk Maxx",wiec cena nie była wysoka. Polecam tam szukać takich perełek!

      Usuń
  3. Ooo jakie super zdjęcia! Ja niestety nie przepadam jakoś za zakolanówkami u siebie, ale u Ciebie wyglądają na prawdę super!
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sa czesto nie noszę, bo często niestety spadają. Na szczęście te są mega ciepłe i dopasowane❤️

      Usuń