Obserwatorzy

niedziela, 12 marca 2017

Łapiąc pociąg do Warszawy


Czasem myślisz sobie, że jakaś rzecz tworzy z inną idealny zestaw, ale w praktyce okazuje się to zupełnie nietrafionym połączeniem. Tak właśnie było teraz, podczas poszukiwania w szafie rzeczy pasującej do tego płaszcza. Ostatecznie najprostsze rozwiązanie okazało się najlepszym.
Kożuch kupiłam za 13 złotych w zagłębiu toruńskich lumpeksów, szczególnie ze względu na jego zdecydowany fioletowy kolor. Nigdy wcześniej nie widziałam takiego szalika. Ten tak mi się spodobał, że od razu kupiłam go w holenderskim vintage shopie, o którym już wspominałam w tym tekście - zobacz post.
Beret to niestety niedoceniane i trochę zapomniane nakrycie głowy. Szkoda, bo może dodać klasy każdej stylizacji. Nawet Rihanna ostatnio doceniła beret, zakładając go podczas Fashionweek Paris 2017.

VOGUE wyjaśnia powód Rihanny w tym artykule

Strój dopełniają zwykłe czarne rurki i sztyblety na podwyższeniu, które każda dziewczyna powinna mieć.

Z moją ulubioną fotografką Kasią Pawłowską ostatnio spędziłyśmy dzień w tym samym miejscu, z którego zaczęłam moją wielka podróż. Czekałam sześć miesięcy na spotkanie z moimi kochanymi węgierskimi ludźmi. Nigdy bym w to nie uwierzyła, ale naprawdę można kochać i mieć przyjaciółkę w innym kraju. Siedząc w starym wagonie PKP i przeżuwając kanapkę od mamy, byłam świadkiem bardzo interesujących rozmów pasażerów. Chociażby o konieczności wprowadzenia zakazu polowań bronią palną, bo ,,...Gdy ktoś chce jelenia, powinien złapać go gołymi rękami”. No a pierwszy samodzielny lot okazał się być, łatwiejszy niż zamówienie taxi…







v



















9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie wyglądasz w berecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak miło, że odczarowałaś w tym wpisie beret i zabudowane buty na szerokim słupku! Jedno planuję kupić, drugie mam i noszę intensywnie, ale oba do niedawna kojarzyły mi się "babciowo" i trochę byłam przez to z siebie niezadowolona... Twoja stylizacja pokazuje, że wcale nie musi tak być.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy bym nie pomyślała, że można ładnie wyglądać w berecie w młodym wieku ! :D świetna stylizacja, super zdjęcia.

    http://olarzepecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega ciekawy look :) podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, a płaszczyk cudowny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała stylizacja.
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami w lumpeksach można znaleźć prawdziwe perełki!:)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/pojecie-szczescia-osobiste-odczucia.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie! :) zdjęcia i sceneria mega! Bardzo fajny post

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, fajne kadry! Podoba mi się ♥
    estera-takes-photos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń