Obserwatorzy

środa, 5 kwietnia 2017

Streetwear, dodatek klasyczny i bling bling

Ta koszula niepozornie wisiała na drzwiach mojej siostry, a ja postanowiłam nadać jej nowe życie. Przewiązanie w połowie i skrócenie poprzez zestawienie z wysokim stanem to najlepszy sposób na okiełznanie niecodziennej, niekoniecznie pasującej do wszystkiego bluzki czy koszuli. #tip

Przyznaje, że kupowanie butów w odzieżowych sieciówkach to nieciekawa i słaba sprawa, więc najlepiej jednak wybierać wyspecjalizowane sklepy, ale drugiej strony, na przykład w Zarze, można trafić na wygodne (lecz może niekoniecznie trwałe) buty. Tam właśnie kupiłam te z sesji i jestem zadowolona, więc po prostu trzeba nieustannie szukać i zwracać uwagę na stosunek ceny do jakości - ja kupiłam te właśnie na przecenie.

Doszłam też do wniosku, że najbardziej lubię łączyć ze sobą trochę streetwearu z rzeczami vintage, z dodatkiem bling bling. Szczerze mówiąc, rzadko widzi się taką mieszankę stylów, ale moim zdaniem właśnie o odkrywanie nowych kompozycji i łamanie stereotypów w tym wszystkim chodzi.

Może wy też zaczniecie nosić szelki z bluzą adidasa lub długą sukienkę, z wycięciem w talii w kolorze więziennego oranżu?


spódnica – STRADIVARIUS / koszula – szafa mamy / buty – ZARA / Okulary – GLITTER / portfel - STRADIVARIUS

Fot. Kasia Pawłowska




















15 komentarzy:

  1. Połączenie butów sportowych do takiej spódnicy i koszuli jest odważne i łamiące stereotypy. Niepokoi mnie moja niewiedza w temacie "bling bling"? co to jest? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💪🏻 W wolnym tłumaczeniu to błyszczące dodatki, fragmenty ubioru.

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ta stylizacja jest bardzo dopracowana a zarazem prosta :D uwielbiam takie połączenia
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubie takie "łączenia stylów" :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  4. Za
    Ko
    Cha
    Łam się
    Jedna z najlepszych stylizacji jakie ostatnio widziałam na grupach blogerskich. Cudownie wyglądasz!!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2017/04/wiosna-ma-swoj-jeden-dosc-nietypowy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Czasem już trochę brak motywacji niestety mi towarzyszy, więc takie słowa to naprawdę miód na serce <3

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, a stylizacja mnie urzekła! Świetna spódnica, a połączenie ze sportowymi butami, jak najbardziej na plus :) Wyglądasz w tym kobieco, stylowo oraz nowocześnie. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo kolor koszuli i to wiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, ze mi sie podoba, nawet w polaczeniu z adidasami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, fajnie to wszystko połączyłaś ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja, bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dałaś tej koszuli "drugie życie". Stylizacja elegancka, ale z pazurem. Bardzo mi się podoba.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! prezentujesz sie olsniewajaco, ta spodnica- sztos :)
    promieniejesz <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba koszula i spódniczka! :D a zdjęcia bardzo ładne :)
    tornadomysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja! Zdjęcia genialne :) Nic dodać nic ująć.
    Pozdrawiam:*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń